lauantai 19. heinäkuuta 2008

Tessu tuli kylään

Tänään on ollut tosi kiva päivä. Pääasiallinen syy siihen on se, ettei mun tarvitsekkaan luopua gerbuista ^^

Mutta josko sitten vähän Ässänkin touhuista. Kokeilin to-pe välisenä yönä kestääkö Ässä olla yön yksin. Eli hän nukkui mun huoneessa ja mä nukuin olkkarissa. Yhtään vikinää ei kuulunut koko yönä! Aamulla menin kuudelta sinne, kaappasin Ässän viereeni ja nukuttiin yhdeksään ^^ Tajusin siinä yksin nukkuessani, että kuinka paljon pojasta tykkään. Oli ihan orpoa nukkua yksin. Kun sitten huoneeseeni takaisin menin, ei kummankaan riemulla ollut rajoja. Riemua ei vähentänyt edes se, että astuin Ässän huolella aseteltuihin kikkaroihin. Kahdesti!

Torstaina Tessu-setä tuli käymään meillä! Ässä oli revetä riemusta, kun se näki kuka tuli ovesta. Kyllä nyt huomasi, että Ässä on kasvanut. Oli Tessua hieman korkeampi, ja jaksoi riehua paljon kauemmin kuin silloin, kun ekan kerran mentiin moikkaamaan Tessua. Liisakin tänään käydessään sanoi, että kakaran takajalat näyttää vahvemmilta. Ässä-poika kasvaa! ^^

Hyörinää

Leiki mun kaa!

Ässä jallitti Tessua, ja meni marsuaitaukseen :D

Kamera ei aina ihan pysyny mukana

Takaa-ajoa

Tessu söpöilee, mutta Ässälle maittaa vaa mun vetskari

Ässän paha katse :D

Ässän elkeet vaa suurenee. Kovin yritti meidän iso poika "astua" Tessua. Tosin niin yritti Tessuki Ässää. Ties mitä tästäki kehkeytyy. Tessu kun ei ole ikinä jostain syystä niistä tytöistä välittäny.. :D

Ei kommentteja: